L’Ajuntament reforça el servici de vivenda municipal

 

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València  reforça el servici de vivenda municipal traslladant les seccions de vivenda que actualment estaven en el servici de patrimoni al de vivenda. Així doncs, es creen dos seccions en el servici de vivenda: l’administrativa i la secció tècnica de vivenda.

 

“És una gran notícia, perquè açò ens permetrà accelerar el treball i desenvolupar, sense més dilacions, la política d’habitatge que havíem anunciat en el nostre programe electoral. Ens faltaven eines, i gràcies a la coordinació i l’esforç del servei de personal, ha quedat resolt. Açò ens permetrà que, abans que acabe la legislatura, la ciutat de València compte amb un parc de vivenda pública important”, ha dit  Maria Oliver.

 

Segons ha explicat Campillo açò permetrà guanyar “eficiència i eficàcia” a l’Ajuntament en tot allò relacionat en el servici de vivenda i “crearà sinergies positives de treball que donaran un impuls a la tasca que desenvolupa el servici”.

 

A més, el reforçament del servici de vivenda no es queda sols en la reestructuració aprovada hui, sinó que el regidor ha anunciat la pròxima incorporació de dos tècnics d’administració general i dos arquitectes tècnics al servici de vivenda. “D’esta manera impulsem de manera decidida la política de vivenda en el Govern de la Nau”, ha indicat Campillo.

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.