València en Comú: campanya a peu de carrer

VALC continua difonent les seues propostes per a l’Ajuntament a través de llocs informatius i trobades veïnals distribuïts per tota la ciutat.

València en Comú seguix amb la seua campanya electoral a peu de carrer amb la instal·lació de llocs informatius en la via pública tots els dies de la setmana. Amb la col·laboració dels cercles de Podem, VALC repartix fullets informatius, difon el seu programa i dialoga amb els vianants dins d’una campanya “dissenyada amb escàs pressupost i tones d’entusiasme”, en paraules d’un activista de la plataforma municipalista. Esta campanya es combina amb trobades veïnals i sectorials.

Els llocs en què València en Comú, junt amb Podem, va instal·lar llocs informatius el dimarts 12 de maig van ser el mercat de SAN Pedro, junt amb el carrer Sagunt; el carrer Manuel Candela cantó Blasco Ibáñez i el carrer Illes Canàries amb Trafalgar. Estava previst que es continuara en altres llocs a la vesprada. Els llocs informatius de València en Comú i Podem oferixen fullets informatius, difusió del programa electoral i diàleg amb els nombrosos vianants que s’acosten, a més de mostrar els ja coneguts elements del màrqueting electoral, com ara xapes i camisetes. Com a curiositat, apuntar que fins a un conductor d’autobús ha parat un moment per a demanar fullets informatius. Des de València en Comú s’apunta que la campanya que s’està duent a terme s’ha dissenyat “amb escàs pressupost i tones d’entusiasme”, tal com ha manifestat un activista de la formació municipalista. Jordi Peris, candidat de València en Comú a l’alcaldia, va manifestar per la seua banda diumenge passat que “sense la vasta obra dels cercles i les bases de Podem, esta campanya seria impossible”.

A més de llocs informatius a peu de carrer, València en Comú també està organitzant trobades veïnals i sectorials dels seus candidats a l’Ajuntament. Així, va ser diumenge passat quan Jordi Peris, candidat de VALC a l’alcaldia, va assistir a una assemblea del cercle de Podem de Benimaclet junt amb Berto Jaramillo, número tres de la candidatura. També van estar Pilar Llima i Ana Bedrina, candidates de Podem al parlament autonòmic. “Es respira alegria perquè s’acosten vents de canvi pel Llevant”, “la porta de l’Ajuntament estan a punt d’obrir-se a la ciutadania” o “les vostres paraules ens carreguen d’il·lusió” són algunes de les frases que es van pronunciar entre l’entusiasme dels assistents.

Estava previst que Berto Jaramillo i Carlos Saura, membres de la candidatura municipal de València en Comú, es reuniren el dilluns 12 de maig a la vesprada amb representants de FEMEVAL, la Federació Empresarial Metal·lúrgica Valenciana. A la mateixa hora, sis de la vesprada, Jordi Peris mantindria una trobada amb l’Associació de Veïns i Veïnes del barri de SAN José i s’instal·laria, simultàniament, una taula informativa a Algirós, concretament en el Centre d’Autoaprenentatge de Llengües del Campus de Tarongers, en la Plaça Manuel Broseta.

Per la seua banda, Neus Fábregas, candidata també de València en Comu a l’Ajuntament, es reuniria a les set de la vesprada amb l’Associació Lambda en el número 52 del carrer Albacete.

Estava previst que el tancament de la jornada electoral del dimarts 12 de maig començara a les nou de la nit amb un gran debat entre els partits polítics que volen entrar en l’Ajuntament organitzat pel diari Levante. Jordi Peris, candidat a l’alcaldia, seria el representant de València en Comú.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.